Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Pictures of earthqauke in Japan/kleine uitleg afwezigheid  (gelezen 3222 keer)

minamo

• Agrarisch medewerker
Pictures of earthqauke in Japan/kleine uitleg afwezigheid
« Gepost op: september 15, 2011, 01:51:33 pm »

http://www.boston.com/bigpicture/2011/03/massive_earthquake_hits_japan.html

Korte uitleg:

1.Where the fuck have you been?

Zoals sommigen al door hadden, heb ik een tijdje in Japan gezeten. Ik was er echter niet meer met de aardbeving. wel hebben vrienden mij foto,s gestuurd, en was er stroomuitval en wateroverlast in het gebiez waar ik heb gezeten. Na Japan ben ik eventjes in Hongarije geweest,
En daarna nog een tijdje in Duitsland. Daar heb ik een vriendinnetje ontmoet, en daarmee woon ik nu in Nederland.

2.Why didnt you say so?

Ik heb aan bepaalde personen al meerdere keren aangegeven dat ik vaak reis. Wie mij een beetje kent, weet ook dat mijn ouders nogal overbezorgd zijn betreffende dit onderwerp. Ik heb veel mensen kort na de tijd laten weten dat oke ben. Ik kan er niet tegen te lang in een land te zitten. Ik heb besloten het daarom stil te houden voor (bijna) iedereen. Excuses voor de poespas die er destijds door is ontstaan, is totaal niet mijn bedoeling geweest.

3.Wat heb je daar uitgespookt?

Kun je me het beste een keer op MSN ofzo vragen, cause it is too fucking much to type xD. Maar heel wat, van leraar Engels in Japan,tot ober in Duitsland.

4. Ben je nu weer terug?

Yup! ik zit de komende 3-5 jaar in Nederland om wat schulden af te betalen. Je ziet me wel weer op meets verschijnen. Een paar mensjes van dit forum (Kirawolf,Usami,some others i forgot xD)ben ik al langsgeweest op hebben mij op MSN gesproken.

5.Hoe zit het nou met die Japanse lessen?
Vind het erg jammer dat deze toen de tijd zijn stukgelopen. (Datum vliegticket te laat opgemerkt xD ) Heb binnenkort gratis lesmateriaal voor iedereen die interested is, en zal later nog eens met Haro overleggen of en hoe we de Japanse taal wederom gaan benaderen.

Henk

c4ke

• Administrator
  • Commisaris van de Koning Groningen
  • Geslacht: Man
  • Teeheehee
Re: Pictures of earthqauke in Japan/kleine uitleg afwezigheid
« Reactie #1 Gepost op: september 15, 2011, 02:37:51 pm »

Welkom terug Henk :)

Het is dus een druk half jaartje voor je geweest als ik het zo lees. In ieder geval fijn om te lezen dat je weer heelhuids bent teruggekomen (ivm de aardbeving in Japan).
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED (。◕‿‿◕。)

Haro

• Administrator
  • Boerenbontservies
  • Geslacht: Vrouw
  • MPM smeerolie!
    • BAGGER
« Reactie #2 Gepost op: september 15, 2011, 02:58:53 pm »

Welkom terug Henk. Ik heb je topic verplaatst naar introducties, daar leek het me meer passend.

Met dank aan het oneindige talent van Petra aka Pet-Pet.

minamo

• Agrarisch medewerker
« Reactie #3 Gepost op: september 15, 2011, 04:16:09 pm »

Is prima Haro,

Al ben ik ondertussen vrij bekend bij de meesten hier ^_~.

Usami Mariya

• Commisaris van de Koning Drenthe
  • Geslacht: Vrouw
  • Fujoshi and proud.
« Reactie #4 Gepost op: september 15, 2011, 08:12:59 pm »

Heb ik je dus op msn, MAAR JIJ BENT TOTAAL GEEN PRATER! Teminste...niet op msn...

minamo

• Agrarisch medewerker
« Reactie #5 Gepost op: september 16, 2011, 12:28:00 pm »

Ik heb het druk schat. xD

Er zijn heel veel mensen die mij willen spreken op msn. Het is net een irritant popup virus af en toe.

Either way, zal binnenkort weer op een meet of iets dergelijks verschijnen.

Groetjes,

Henk.

c4ke

• Administrator
  • Commisaris van de Koning Groningen
  • Geslacht: Man
  • Teeheehee
« Reactie #6 Gepost op: september 16, 2011, 04:48:25 pm »

Nou Henk, dan kom je toch gewoon direct even langs op de mahou shoujo/magical girl meeting. Jij bent vast ook wel gek op meisjes die o.a. goed overweg kunnen met een 'stok', toch? :P
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED (。◕‿‿◕。)
Pagina's: [1]   Omhoog