De titel zegt het al, want dit leek nergens naar:
http://www.baggeranime.nl/forum/index.php?topic=2114.0Zonder te veel prijs te geven:
Ik ben lambda,
voor wie afvraag wat of wie een lambda is :
http://blazblue.wikia.com/wiki/Lambda-11Nu ben ik natuurlijk niet die lambda..., ik gebruik lambda als gamertag, maar mn echte naam laat ik eerst maar even achterwege
ik ben momenteel student, mijn opleiding is zo geheim dat ik zelf niet weet wat ik doe
[ik volg soort van 2 opleidingen tegelijk op dezelfde school, moeilijk uit leggen zonder te zeggen wat het is]
Deze berg onduidelijkheid volg ik in groningen, maar ik woon in drenthe
Als het op anime en manga algemeen aankomt kijk ik graag naar mindfucks en horror, als elfen lied en higurashi
maar comedy weet ik ook wel te waarderen, lucky star vond ik leuk, dokuro-chan was ook vermakelijk
als ik tijd heb kijk ik een anime, maar ik heb het ontzettend druk met school dat hier meestal geen tijd voor overblijft
Het ´bekeken´ lijstje is dan ook niet groot: stuk of 12-17[series] denk ik, ik herinner me het niet meer
ik heb nog wel een paar series die ik nog wil zien, maarja tijd....
ik heb een plank met +/- 30 manga´s , waarvan 18 higurashi, ik ben nog van plan om dit uit te breiden, maar mijn topgeheime opleiding is niet bepaald goedkoop, wat het tegenhoud
Ik game ook wat, heb een stapeltje retro games (snes, nes, dreamcast, ps1 enz) en heb ook een ps3 [met +/-50 games ofzo]
ik game ook een beetje op mn pc, ik heb sinds kort pas in een goede videokaart geinvesteerd dus dat gaat waarschijnlijk nog groeien
ik denk dat als ik al mn games bij elkaar optel dat ik er wel meer dan 250 heb..... en toch verveel ik me soms

wat kan ik nou nog meer kwijt.....
Muziek? ik luister graag naar techno en trance [bv. armin van buren, nero en ja, ook hatsune miku]
Tevens luister ik ook naar metal, nu-metal, rock enz [bv slayer, korn, metallica]
Dreig ik ooit op iets van een meet van juliie te komen:
mijn uiterlijk, persoonlijkheid en interesses lijken niet bij elkaar te passen [persoonlijkheid: zou niet bij mn opleiding passen / toekomstig werk (je zou iemand als mij niet verwachten daar)]
en interesses kan je weer an mn toekomstig werk linken blablabla
Zoals misschien in de introductie al zichtbaar was, ik ben bagger met introducties.
vind het ook verbazingwekkend dat dit zo lang is geworden....
kan natuurlijk ook komen door het in alinea´s word gepresenteerd...
achja hoe kers