Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hallo Hallo  (gelezen 5673 keer)

Baklap4

• Koe Bertha
  • Geslacht: Man
  • When it doesn't go right; Go left!
Hallo Hallo
« Gepost op: september 20, 2015, 10:14:16 pm »

Heey Hoooi ::bye::,

Mijn naam is Arjan Spieard ik ben 22 jaar en woon in Duitsland (net over de grens bij Coevorden/Hardenberg hahah) in het dorpje Itterbeck.
Daar heb ik overigens niet mijn hele leven gewoond wij zijn 14 jaar geleden verhuist vanuit het pittoreske dorpje genaamd Aalden (10 km van Emmen af).
Ik studeer informatica op het Windesheim te Zwolle maar ben daar haast niet meer te vinden omdat ik alleen nog een paar toetsen hoef in te halen waarna ik eindelijk kan afstuderen!! Yaaaaay :D

Met behulp van mijn studie en door m'n vriendengroep ben ik op een karaoke programma gestoten waar ik zelf ook aan mocht gaan knutselen. Met dit programma kan je natuurlijk karaoke zingen maar wat maakt dit programma zo verscheidend van de rest zal je wel denken....

Met dit programma kan je behalve zingen ook guitar hero gitaren erop aansluiten of een drumstel of zelfs een dansmat! Dit ondersteund dat programma allemaal en de bestanden zijn over heel het internet te verkrijgen en zo zijn er nog veel meer hidden features die gebruikt kunnen worden maar dat houdt ik eerst nog als verrassing!

Zelf organiseer ik zo nu en dan ook wel eens een karaoke avond en dit leek mij een mooi iets om hier te delen. Het assortiment van de nummers is heel ruim ik heb zo'n 9500 nummers die gezongen kunnen worden varierend van pop muziek tot aan rock en metal. Van Engels talig tot Japans, Chinees, Frans en nog veel meer andere talen. Er zijn hier dus ook genoeg nummers van bekende anime intro's en outro's en stukken die in de anime zelf voorkomen.

Misschien is het een keer een idee om dit bij een meet of evenement te organiseren?
Ik hoor het maar al te graag van jullie.