Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hallo Hallo  (gelezen 5673 keer)

Baklap4

• Koe Bertha
  • Geslacht: Man
  • When it doesn't go right; Go left!
Hallo Hallo
« Gepost op: september 20, 2015, 10:14:16 pm »

Heey Hoooi ::bye::,

Mijn naam is Arjan Spieard ik ben 22 jaar en woon in Duitsland (net over de grens bij Coevorden/Hardenberg hahah) in het dorpje Itterbeck.
Daar heb ik overigens niet mijn hele leven gewoond wij zijn 14 jaar geleden verhuist vanuit het pittoreske dorpje genaamd Aalden (10 km van Emmen af).
Ik studeer informatica op het Windesheim te Zwolle maar ben daar haast niet meer te vinden omdat ik alleen nog een paar toetsen hoef in te halen waarna ik eindelijk kan afstuderen!! Yaaaaay :D

Met behulp van mijn studie en door m'n vriendengroep ben ik op een karaoke programma gestoten waar ik zelf ook aan mocht gaan knutselen. Met dit programma kan je natuurlijk karaoke zingen maar wat maakt dit programma zo verscheidend van de rest zal je wel denken....

Met dit programma kan je behalve zingen ook guitar hero gitaren erop aansluiten of een drumstel of zelfs een dansmat! Dit ondersteund dat programma allemaal en de bestanden zijn over heel het internet te verkrijgen en zo zijn er nog veel meer hidden features die gebruikt kunnen worden maar dat houdt ik eerst nog als verrassing!

Zelf organiseer ik zo nu en dan ook wel eens een karaoke avond en dit leek mij een mooi iets om hier te delen. Het assortiment van de nummers is heel ruim ik heb zo'n 9500 nummers die gezongen kunnen worden varierend van pop muziek tot aan rock en metal. Van Engels talig tot Japans, Chinees, Frans en nog veel meer andere talen. Er zijn hier dus ook genoeg nummers van bekende anime intro's en outro's en stukken die in de anime zelf voorkomen.

Misschien is het een keer een idee om dit bij een meet of evenement te organiseren?
Ik hoor het maar al te graag van jullie.

Onder deze link zijn alle liedjes te vinden die er op het moment in staan en dus gezongen kunnen worden: http://pastebin.com/qA04TjNS
Mocht jouw nummer er niet tussen staan vraag dan een nummer aan en ik zal het met liefde erbij zetten! Hoe meer nummers hoe beter zodat er voor ieder wat wils is!

Mochten jullie dit wat vinden ik ben altijd via mail te bereiken: arjan.spieard@gmail.com
En natuurlijk ook via dit forum/deze thread!

Groetjes,
Arjan Spieard

Haro

• Administrator
  • Boerenbontservies
  • Geslacht: Vrouw
  • MPM smeerolie!
    • BAGGER
Re: Hallo Hallo
« Reactie #1 Gepost op: september 21, 2015, 10:14:38 am »

Welkom Arjan!

Was je van plan om gezellig lid van ons te worden, of kom je hier alleen je diensten aanbieden? :)

Klinkt wel als een leuk stukje software!

Met dank aan het oneindige talent van Petra aka Pet-Pet.

Baklap4

• Koe Bertha
« Reactie #2 Gepost op: september 21, 2015, 11:50:10 am »

Ik kom hier als gezellig lid, maar mocht er een keer karaoke gedaan willen worden dan kan dat geregeld worden ^..^

ElektroNeko

• Commisaris van de Koning Friesland
  • Heeft in de winter nog last van haar hikikomoritus
« Reactie #3 Gepost op: september 21, 2015, 04:48:50 pm »

Welkom bij BAGGER ;3

Barachem

• Commisaris van de Koning Friesland
  • Meganisuto
« Reactie #4 Gepost op: september 21, 2015, 09:56:08 pm »

Hallo en welkom.

mbigsmile

• Commisaris van de Koning Groningen
  • dat zou zo kunnen zijn
« Reactie #5 Gepost op: september 29, 2015, 03:19:49 pm »

hallo!

Gaaf dat je zo'n karaoke programma hebt  :)
DON'T TRY THIS AT HOME

(╯°□°)╯︵ ┻━┻)

because we like flipping tables

Baklap4

• Koe Bertha
« Reactie #6 Gepost op: september 30, 2015, 01:54:04 pm »

Thanks jaaa het is echt superleuk
En het mooie is, het wordt regelmatig geüpdate door verschillende mensen die eraan werken!
Pagina's: [1]   Omhoog