hee hoi..!
um um ik ben dus een nieuw forum member! ik ben niet helemaaaaal nieuw voor baggeranime (ik ben een keer naar dorofest lang geleden geweest, en zit in de deviantart groep), maar wel voor t forum, dus excuses als ik ff niet snap waar het over gaat, haha nwn\
je kunt mij dus bobby, boblitt of robin noemen, ik ben 20, nederlands is niet mijn sterkste punt (maar helaas wel mn moedertaal), en ik schuif voornamelijk aan bij t forum omdat ik eigenlijk wel weer s een keertje nieuwe vrienden zou willen maken die me mee nemen naar conventies! ik heb een vrij lange geschiedenis van slechte vriendshappen en partners die misbruik van me gemaakt hebben, allemaal een heel lang (en saai) verhaal, maar het komt erop neer dat ik eigenlijk gewoon geen vrienden meer heb in t noorden van nederland, wat toch wel handig zou zijn misschien aangezien ik daar woon nwn;/ ik woon in groningen stad, trouwens, als jullie dat nog niet hadden opgemaakt uit de titel want iedereen weet dat het noorden maar een echte stad heeft heh
dus um... praat met mij zou ik zeggen? word buddies met me. ik ben super leuk en hou me voornamelijk bezig met tekenen en games die helemaal niet gericht zijn op mijn leeftijdsgroep zoals hamtaro. ik ben op dit moment bezig om een ace attorney character cosplay te plannen en in elkaar te zetten, maar ik ben nog niet zover dat ik weet waar ik m naar zou dragen (of dat ik iemand heb die met me mee gaat naar een conventie want, yikes, ik kan niet in mijn eentje vanwege ptss...) OH JA ik hou ook van anime/manga lol misschien was dat ook nog relevant. ik hou van magical girl, fantasy, scifi, etc... ik heb slechte smaak en vind bijna alles wel kijkbaar.
verder, um... oh ja! enige tips wat ik zou kunnen doen op t forum om wat meer te integreren? ik zag dat jullie een kunst/cosplay sectie hadden, misschien dat ik daar ga proberen een beetje sociaal te zijn en iedereen te laten zien wat een groots kunstenaar ik ben!