Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: stadsmens joins the battle!  (gelezen 6891 keer)

boblitt

• Verenigingslid
  • Hooivork
  • i have never drawn a weenie
    • tumblr
stadsmens joins the battle!
« Gepost op: oktober 12, 2015, 09:23:24 pm »

hee hoi..!

um um ik ben dus een nieuw forum member! ik ben niet helemaaaaal nieuw voor baggeranime (ik ben een keer naar dorofest lang geleden geweest, en zit in de deviantart groep), maar wel voor t forum, dus excuses als ik ff niet snap waar het over gaat, haha nwn\

je kunt mij dus bobby, boblitt of robin noemen, ik ben 20, nederlands is niet mijn sterkste punt (maar helaas wel mn moedertaal), en ik schuif voornamelijk aan bij t forum omdat ik eigenlijk wel weer s een keertje nieuwe vrienden zou willen maken die me mee nemen naar conventies! ik heb een vrij lange geschiedenis van slechte vriendshappen en partners die misbruik van me gemaakt hebben, allemaal een heel lang (en saai) verhaal, maar het komt erop neer dat ik eigenlijk gewoon geen vrienden meer heb in t noorden van nederland, wat toch wel handig zou zijn misschien aangezien ik daar woon nwn;/ ik woon in groningen stad, trouwens, als jullie dat nog niet hadden opgemaakt uit de titel want iedereen weet dat het noorden maar een echte stad heeft heh

dus um... praat met mij zou ik zeggen? word buddies met me. ik ben super leuk en hou me voornamelijk bezig met tekenen en games die helemaal niet gericht zijn op mijn leeftijdsgroep zoals hamtaro. ik ben op dit moment bezig om een ace attorney character cosplay te plannen en in elkaar te zetten, maar ik ben nog niet zover dat ik weet waar ik m naar zou dragen (of dat ik iemand heb die met me mee gaat naar een conventie want, yikes, ik kan niet in mijn eentje vanwege ptss...) OH JA ik hou ook van anime/manga lol misschien was dat ook nog relevant. ik hou van magical girl, fantasy, scifi, etc... ik heb slechte smaak en vind bijna alles wel kijkbaar.

verder, um... oh ja! enige tips wat ik zou kunnen doen op t forum om wat meer te integreren? ik zag dat jullie een kunst/cosplay sectie hadden, misschien dat ik daar ga proberen een beetje sociaal te zijn en iedereen te laten zien wat een groots kunstenaar ik ben!
i love larry butz more than you love larry butz

pyupyupyu

• Boerenbontservies
  • Geslacht: Vrouw
  • ♪(┌・。・)┌
Re: stadsmens joins the battle!
« Reactie #1 Gepost op: oktober 12, 2015, 11:25:44 pm »

Welkom boblit!  :)

Het forum is de laatste tijd niet zo heel actief meer (een probleem waar meer fora last van hebben) maar dingen als meetings en events worden hier nog altijd wel geplaatst.
Binnenkort komt er een sinterklaasmeeting aan, misschien is dat een leuk moment en wat mede leden te ontmoeten?

boblitt

• Verenigingslid
  • Hooivork
    • tumblr
« Reactie #2 Gepost op: oktober 13, 2015, 12:57:50 am »

Welkom boblit!  :)

Het forum is de laatste tijd niet zo heel actief meer (een probleem waar meer fora last van hebben) maar dingen als meetings en events worden hier nog altijd wel geplaatst.
Binnenkort komt er een sinterklaasmeeting aan, misschien is dat een leuk moment en wat mede leden te ontmoeten?
aaahh, dat is een goed idee! /u\ dankje voor de tip! owu/

ElektroNeko

• Commisaris van de Koning Friesland
  • Heeft in de winter nog last van haar hikikomoritus
« Reactie #3 Gepost op: oktober 13, 2015, 02:20:04 am »

Welkom bij BAGGER ;3

Het forum is inderdaad niet zo heel actief meer. Ik hou het wel regelmatig in de gaten, en als ik iets toe te voegen heb zal ik dat zeker doen. Mocht je vragen hebben, dan mag je mij eventueel wel pmen. (Geldt voor iedereen overigens.) Ik doe m'n best om vragen te beantwoorden :+

Poerak

• Global Moderator
  • Veenlijk
  • Geslacht: Man
  • Penningmeister
« Reactie #4 Gepost op: oktober 13, 2015, 03:25:19 pm »

WELKOOOOM!!!! DOE EEN DANSJE MET ONS!   ::cheerlie:: ::cheerlie:: ::cheerlie::

Veel plezier hier,

Contacteer mij op: poerak@outlook.com

Softijshamster

• Boerenbontservies
  • /)(^3^)(\
    • Mijn website
« Reactie #5 Gepost op: oktober 14, 2015, 11:43:59 am »

Hoi Boblitt!

Ik volg jou al jaren op Tumblr! Hallo! XD Mogen we je aanspreken als jongen of als meisje, of beide? Of beide niet? ^^; Durrr Nederlands heeft helaas geen they/them.

We hebben elkaar al een keer ontmoet toen ik jou de prijs kwam brengen voor de tekenwedstrijd op Dorofest. ^^ Sorry dat dat zo'n random bezoek was. XD

Groetjes,
Nienke
Nienke de Ruiter
Voorzitter
Persoonlijke website

mbigsmile

• Commisaris van de Koning Groningen
  • dat zou zo kunnen zijn
« Reactie #6 Gepost op: oktober 14, 2015, 12:56:46 pm »

Welkom!

Ik ken een Ace Attorney cosplay groep die verspreid is over het gehele land, dus als je daar interesse in hebt kan ik je wel aan wat mensen koppelen  :)
DON'T TRY THIS AT HOME

(╯°□°)╯︵ ┻━┻)

because we like flipping tables

Barachem

• Commisaris van de Koning Friesland
  • Geslacht: Man
  • Meganisuto
« Reactie #7 Gepost op: oktober 14, 2015, 05:50:24 pm »

Hallo en welkom.

boblitt

• Verenigingslid
  • Hooivork
    • tumblr
« Reactie #8 Gepost op: oktober 15, 2015, 03:13:37 am »

Welkom!

Ik ken een Ace Attorney cosplay groep die verspreid is over het gehele land, dus als je daar interesse in hebt kan ik je wel aan wat mensen koppelen  :)
dat zou ik supertof vinden!! of ook, in t algemeen zou het best wel chill zijn als ik wat meer ace attorney fans binnen nederland kende, haha... ik heb er tot nu toe Een en ik wil vrienden zijn met Iedereen

Hoi Boblitt!

Ik volg jou al jaren op Tumblr! Hallo! XD Mogen we je aanspreken als jongen of als meisje, of beide? Of beide niet? ^^; Durrr Nederlands heeft helaas geen they/them.

We hebben elkaar al een keer ontmoet toen ik jou de prijs kwam brengen voor de tekenwedstrijd op Dorofest. ^^ Sorry dat dat zo'n random bezoek was. XD

Groetjes,
Nienke
hee hoi!! \nwn/ ik weet het, ik volg jou ook op tumblr!
beiden is goed, ik gebruik in het engels ook de hij/zij varianten, voornamenlijk omdat dat makkelijker is met nederlands. meestal vraag ik mensen om er eentje te kiezen en daar gewoon mee te gaan omdat dat meestal minder verwarring oplevert voor iedereen, haha

(sparkles loudly...) hoi iedereen ;w;\ bedankt voor alle welkomstberichtjes
Pagina's: [1]   Omhoog