Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hey iedereen c:  (gelezen 5285 keer)

Wolfycheeks

• Stadjer
  • Yo.
Hey iedereen c:
« Gepost op: april 13, 2016, 06:28:58 pm »

Hi! Ik ben Rowan, een 20 jarige transgender jongen uit Leeuwarden. Ik ben een tijd lang gestopt met cosplay, maar ik wil graag weer naar events gaan etc. Ik ben nog nooit naar een BAGGER meeting geweest, vooral omdat ik 0,00 vrienden heb, en omdat ik heeel erg verlegen ben.. derp. : < Dus hierbij, als ik met iemand mee mag gaan, zou dat awesome zijn! Ehm, verder hou ik van gamen, tekenen, series kijken (soms anime!), en lezen. Ik ben gestopt met school op het moment, dus ben eigenlijk de hele dag online te vinden. : > Oh en ik ben heel open, dus feel free to ask anything I guess. :'D

Oh, wat extra info qua games/animes/idk;
- Favoriete animes: Ik kijk bijna geen anime, meer series, maar ik vind Mekakucity Actors heel leuk, Wolfs Rain, en Vocaloid, ja, dat
- Favoriete games: Ik heb rond de 300-nogiets games in mijn Steam library, en speel van alles :> Maar zit ook vaak op de 3ds met Animal Crossing en Fire Emblem, en vind Pokémon ook erg leuk! Als je samen ACNL wilt spelen, stuur me een berichtje ofzo :'D
- Cosplay costumes die ik heb/wil: Ik heb een cosplay van Shintaro besteld van Mekakucity actors, en verder wil ik graag Kagamine Len cosplayen, en iemand van Fire Emblem!

Hopelijk zie ik jullie op de volgende meeting! 

Barachem

• Commisaris van de Koning Friesland
  • Geslacht: Man
  • Meganisuto
Re: Hey iedereen c:
« Reactie #1 Gepost op: april 13, 2016, 07:48:20 pm »

Welkom bij BAGGER.

boblitt

• Verenigingslid
  • Hooivork
  • i have never drawn a weenie
    • tumblr
« Reactie #2 Gepost op: april 15, 2016, 04:22:20 pm »

hee hoi, welkom bij bagger!! nwn/
misschien een beetje laat, maar morgen is de lentemeet, ik ga ook in mn eentje omdat ik letterlijk 0 vrienden heb dus je kunt altijd met mij mee (maar then again, ik ben vast en zeker niet de enige die naar dit soort dingen in zn eentje gaat, je zult sowieso wel gezelschap vinden bij de bagger meets). ik heb me soort van opgegeven vrijwilliger te zijn voor alle events van dit jaar, dus ik ben er over het algemeen vrij zeker wel!

ik hoop dat je het leuk vind bij bagger en dat we je binnenkort een keertje zien!! :D
i love larry butz more than you love larry butz

Softijshamster

• Boerenbontservies
  • Geslacht: Vrouw
  • /)(^3^)(\
    • Mijn website
« Reactie #3 Gepost op: mei 05, 2016, 08:51:50 pm »

Hoi Rowan. Ik ken jou en zo. Hoi. Dit is Nienke. ::bok::
Nienke de Ruiter
Voorzitter
Persoonlijke website

ElektroNeko

• Commisaris van de Koning Friesland
  • Geslacht: Vrouw
  • Heeft in de winter nog last van haar hikikomoritus
« Reactie #4 Gepost op: mei 06, 2016, 12:39:43 pm »

Hallo. Ik weet niet of je op de cosplaymeet in Leeuwarden was, maar ik was de luidruchtige regenkleurige mafketel met vleugels op haar schoenen :+
Pagina's: [1]   Omhoog