Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: MAV, letterlijk en figuurlijk  (gelezen 4690 keer)

Mav1983

• Stadjer
  • Geslacht: Man
  • Good morning, afternoon, evening and night.
MAV, letterlijk en figuurlijk
« Gepost op: september 24, 2016, 10:46:06 pm »

Hallo allemaal,

Ik ben Miente (voor de genen die Spaans kunnen, nee dat is geen leugen), 33 jaar, werk in Leeuwarden als assistent accountant en woon in Drachten.

Afgelopen zomer (2016) tijdens de vakantie met 2 zusjes in contact gekomen die resp. 3 en 4 jaar actief zijn met cosplay.
Door hen is het ballet bij mij gaan rollen. Wist het bestaan van cosplay wel, maar zou niet snel alleen de eerste stap gezet hebben.
Mijn eerste keer cosplay was een maand geleden. Als Gandalf naar de Amsterdam Comic Con met de zusjes.
Daar ben ik er achter gekomen dat het kostuum wat je in het weekend aan kan trekken, toch wel een stuk leuker is dan die ik dagelijks op het werk aan moet :cool:

Op dit moment is mijn favoriete anime Fairy Tail, favoriete character is toch wel Natsu. Vind daarnaast de Dragon Ball series ook erg leuk. “One piece” en “Sword art online” staan nog op mijn te kijken lijstje.
Qua games gaat mijn voorkeur uit naar RPG (o.a. de FF franchise), strategie en simulatie. Er moet wat (mentale) uitdaging in zitten, maar verstand op nul en gewoon knallen met een action game is ook leuk. Sport en race spellen heb ik niets mee.

Andere hobby’s en interesses zijn o.a. mijn werk, gezelschapsspellen, vissen, koken en puzzelen. Ben ook weer begonnen met fitnessen en wil dit nog uitbreiden met, bijvoorbeeld, boot camp en/of een andere groepssport. Doe het nog niet genoeg, maar vind nieuwe dingen proberen ook erg leuk. Variëren houdt het interessant.

Ik ben BAGGER, via de zusjes, op Facebook “tegengekomen”. Het lijkt me leuk om vaker te cosplayen en jullie lijken mij een leuke groep om dat mee te doen. Geografisch dicht bij elkaar is natuurlijk ook een voordeel ::wink::. Hoop dan ook dat we met zijn allen een leuke en gezellige tijd tegemoet gaan.
Mijn volgende cosplay evenement wordt (waarschijnlijk) de zaterdag van Nishicon. Ik ben benieuwd wie ik van jullie daar mag ontmoeten.

Live long and prosper.

Groetjes,
MaV

Barachem

• Commisaris van de Koning Friesland
  • Meganisuto
Re: MAV, letterlijk en figuurlijk
« Reactie #1 Gepost op: september 26, 2016, 09:11:34 pm »

Welkom te BAGGER, Niente.

One Piece is de bom!
Wat voor strategie games speel je dan?
Zelf hou ik van Real Time Strategy [C&C, Red Alert, Starcraft (II), Supreme Commander, etc.) en Fighting Games [SFII, KOF, BlazBlue, Tekken, etc.] en speel ik ook een beetje VNs (Katawa Shoujo).

Veel plezier hier.

Poerak

• Global Moderator
  • Veenlijk
  • Penningmeister
« Reactie #2 Gepost op: september 27, 2016, 07:37:36 am »

Welkom!~~
(Zie je wel op Nishicon!)

Contacteer mij op: poerak@outlook.com

Mav1983

• Stadjer
  • Good morning, afternoon, evening and night.
« Reactie #3 Gepost op: september 28, 2016, 08:09:49 pm »

@Poerak
Bedankt en tot dan.

@Barachem
Jij ook bedankt.
RTS games speel ik momenteel niet heel veel, t.o.v. wat het geweest is, is het gamen helemaal naar een laag pitje gegaan.
De door jou genoemde RTS games (maar ook AOE, AOM, EE3 en meer) heb ik ook gespeeld. Speel nu meer de combi van strategie, simulatie en economie. Denk bijvoorbeeld aan citybuilders (Caesar, Zeus, Emperor, Anno serie, etc.) en bijna alles met tycoon in de naam. Spellen die ik ook geweldig vind, maar wat minder gemakkelijk onder 1 label te hangen, zijn bijvoorbeeld The Guild (II), Patrician, Port Royal, Tropico en eigenlijk teveel om op te noemen  :)
Hou ook van variatie. Keuze van game is vaak humeur (en tijd) afhankelijk.

Cerbus

• Master Boer
« Reactie #4 Gepost op: oktober 02, 2016, 09:41:05 am »

Welkom bij bagger

Misschien is na sword art online ook ( log horizon, overlord ) of de wat meer actie rijkere ( Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon?, Tales of Zestiria: The X )
of wat meer met humor er in (KonoSuba – God’s blessing on this wonderful world!!) ook wat voor je, deze zijn allemaal rpg/mmo achtige animes met heel veel herkenbare elementen.

Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Softijshamster

• Boerenbontservies
  • Geslacht: Vrouw
  • /)(^3^)(\
    • Mijn website
« Reactie #5 Gepost op: oktober 03, 2016, 07:58:08 pm »

Welkom!  ::cheerlie::
Nienke de Ruiter
Voorzitter
Persoonlijke website