Hallo allemaal,
Ik ben Miente (voor de genen die Spaans kunnen, nee dat is geen leugen), 33 jaar, werk in Leeuwarden als assistent accountant en woon in Drachten.
Afgelopen zomer (2016) tijdens de vakantie met 2 zusjes in contact gekomen die resp. 3 en 4 jaar actief zijn met cosplay.
Door hen is het ballet bij mij gaan rollen. Wist het bestaan van cosplay wel, maar zou niet snel alleen de eerste stap gezet hebben.
Mijn eerste keer cosplay was een maand geleden. Als Gandalf naar de Amsterdam Comic Con met de zusjes.
Daar ben ik er achter gekomen dat het kostuum wat je in het weekend aan kan trekken, toch wel een stuk leuker is dan die ik dagelijks op het werk aan moet

Op dit moment is mijn favoriete anime Fairy Tail, favoriete character is toch wel Natsu. Vind daarnaast de Dragon Ball series ook erg leuk. “One piece” en “Sword art online” staan nog op mijn te kijken lijstje.
Qua games gaat mijn voorkeur uit naar RPG (o.a. de FF franchise), strategie en simulatie. Er moet wat (mentale) uitdaging in zitten, maar verstand op nul en gewoon knallen met een action game is ook leuk. Sport en race spellen heb ik niets mee.
Andere hobby’s en interesses zijn o.a. mijn werk, gezelschapsspellen, vissen, koken en puzzelen. Ben ook weer begonnen met fitnessen en wil dit nog uitbreiden met, bijvoorbeeld, boot camp en/of een andere groepssport. Doe het nog niet genoeg, maar vind nieuwe dingen proberen ook erg leuk. Variëren houdt het interessant.
Ik ben BAGGER, via de zusjes, op Facebook “tegengekomen”. Het lijkt me leuk om vaker te cosplayen en jullie lijken mij een leuke groep om dat mee te doen. Geografisch dicht bij elkaar is natuurlijk ook een voordeel

. Hoop dan ook dat we met zijn allen een leuke en gezellige tijd tegemoet gaan.
Mijn volgende cosplay evenement wordt (waarschijnlijk) de zaterdag van Nishicon. Ik ben benieuwd wie ik van jullie daar mag ontmoeten.
Live long and prosper.
Groetjes,
MaV