Hallo mensen,
Ik ben Kim en kwam via een tip op de site. Het zag er allemaal wel grappig uit dus ik heb me er maar voor ingelogd. Ik kijk al een tijdje anime, maar ben er sinds mijn nieuwe school en het lange wachten op Naruto/One Piece min of meer mee gestopt. Nu het vakantie is pak ik het weer een beetje op, maar mijn grote hobby blijft nog altijd manga lezen. Ik teken zelf ook nog het een en ander, maar ben er eigenlijk nooit tevreden over. In de toekomst hoop ik een chibicon te bezoeken, ik heb veel spijt dat ik dat dit jaar niet heb kunnen doen (moneyproblems).
Favoriete anime: One Piece, Full Metal Alchemist, Naruto, Bleach, Ouran High School Host Club, Death Note, Card Captor Sakura... dat was het wel zo'n beetje.
Favoriete manga: (zie bovenstaande) + CLAMP creaties, Saiyuuki (!), Inuyasha en Fruits Basket.
Verder luister ik ook aardig wat J-Pop, door de Live Action movie van NANA te zien ben ik in contact gekomen met Mika Nakashima (en Kenichi Matsuyama <3) en sindsdien ben ik daar een grote fan van. Ook luister ik vooral naar Rie Fu en YUI en ben ik fan van pianist(e) Yuki Kajiura en Akebioshi.
Ik ben van plan om NANA en Monster te gaan volgen het liefst eerst via manga, maar omdat ik eerst een aantal andere series wil afronden zal dat moeten wachten. Dit doe ik, omdat ik verwacht dat zo ongelofelijk goed zijn dat ik het verhaal wil meemaken zoals de mangaka het bedoelt heeft. Ik ben al verslaafd aan OP en Naruto, dus ik kan daar niet meer mee wachten ^^"
Wat anime betreft moet ik nog bijkomen met Naruto, Bleach en OP en ben ik bezig met.hack//SIGN en Yu Yu Hakusho (ik ben ergens rond de 80 blijven hangen). Tot dan volg ik ook geen nieuwe anime of manga, maar als iemand laaiend enthousiast is over een anime of manga dan hoor ik het graag.