Hey! Mijn naam is Daniël en woon in Groningen stad, kom oorspronkelijk uit Sneek maarja... studeren is groningen toch beter voor hehe

, ben 23 jaar en studeer fysiotherapie.
In het begin keek ik vooral anime, begon denk ik toen ik 15 was en vanwege alle fillers etc pffff kwam ik in de manga, en ik lees nu echt beetje teveel manga

Daarnaast lees ik ook een aantal novels, echt zooooo'n aanrader, zoveel meer info in de novels enzo

Een aantal die ik lees:
-Douluo dalu (novel)
-Wu Dong Qian Kun (novel)
-The New Gate (novel)
-Shen yin wang zuo (novel)
-Forgotten conqueror (novel)
-The Great conqueror (manga)
-Tower of god (manga)
-Noblesse (manga)
-God of Highschool (manga)
-Red Storm (manga)
-Shokugeki no Soma (manga)
-Dou po Cang Qiong (manga)
naja en nog aardig wat, maar dan heb ik aardig lange lijst

Daarnaast game ik graag (Path of Exile, League of Legends, Civ 5, Mariokart), Masseer ik graag, kijk ik veel Disneyfilms (deze verzamel ik ook, heb nu zo'n 59 films denk ik, en ook nog aardig wat dreamwork etc

), probeer ik graag dingen met bakken, onlangs berlinerbollen, chocochipkoekjes en een Deens koekje met jamvulling en glazuur gemaakt

Oh en groot fan van katten...echt daar ben ik direct blij door

en soms fitniks ik...soms...
Oja kwam op deze website door een vriendin van me, die voormalig lid van jullie was, reden waarom ik hier kom: Ken werkelijk niemand!!! die ook fan is van manga, anime en novels... echt zo belachelijk, grote stad enzo en toch ken ik niemand... dus hopelijk leer ik nu wat toffe mensen kennen

verder geen idee wat ik kan vertellen...dusja...hoi...