Titel onder voorbehoud
Over anderhalf maand is et weer es zover, voor degene die er nog in geloven, ouwe nikolaas komt cadeautjes uitdelen op zijn bloed eigen verjaardag (zomg, da klopt toch nie helemaal?!?!).
voor degene die hun kinder dromen al in stukken liggen over deze genereuze oude goedheilig man maakt et ook niet uit, want we gaan gewoon lekker zelf cadeautjes geven; in de geest van.
De datum hiervoor is 26 November. dit is op een zaterdag. Locatie zal ergens in Groningen zijn. (wordt nog geregeld)
Vorig jaar was er als het goed is een redelijk bagger film in de bioscoop omtrent dit feestje maar ik geloof niet dat dit wederom zo is, dus een eventuele andere activiteit moet nog overlegt worden :P (bijv. bowlen)
Daarnaast hebben we nog SURPRISES geven. Alleen hiervoor moeten er wel eerst even lootjes getrokken worden!!!!
Vandaar dit topic lekker vroeg.
Jullie hebben tot 10 november om je in dit topic in te schrijven.
Vervolgens neem ik alle namen, 'hussel' deze door elkaar, en deel ik deze in PM's aan de deelnemers uit.
Vervolgens zoeken jullie voor je geselecteerde lots bestemming (cough) een toepasselijk kleinigheidje (max 7,50) maken jullie hiermee een kleine surprise Met gedicht!!!
We doen dit zonder verlanglijstje want als anime kijkers zijn wij creatief genoeg om iets te zelf te bedenken. :P
Een dikke 3 week zou genoeg moeten zijn maar er kan nog eventueel een beetje geschoven worden met data's. Eventuele andere aanmerken en opmerkingen kunnen hier natuurlijk ook geplaatst worden.
Deelnemers (onder voorbehoud):
Ravilik
Marian
Usami
Saskia
Alimali
Haro
Cerbus
Warcow
FSX
Cae~
Sandertheotaku