Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Gekoppelde gebeurtenissen

• Algemene ledenvergadering : mei 04, 2012
Pagina's: [1] 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Algemene ledenvergadering -> voozitter gezocht! <-  (gelezen 16646 keer)

pyupyupyu

• Boerenbontservies
  • Geslacht: Vrouw
  • ♪(┌・。・)┌
Algemene ledenvergadering -> voozitter gezocht! <-
« Gepost op: april 20, 2012, 02:12:31 pm »

Het is weer tijd voor onze jaarlijkse ALV en deze ALV wordt wel heel bijzonder! Jullie krijgen namelijk de kans om officieel lid te worden van BAGGER, iets wat nodig is om een echte officieel erkende vereniging te worden.

Even een stukje wijsheid van Wikipedia:

Citaat
Een vereniging wordt gevormd door haar leden. Dat kunnen zijn natuurlijke personen (mensen) of rechtspersonen (bijvoorbeeld ondernemingen). Zij zijn lid omdat zij het doel steunen. De leden betalen meestal contributie om de vereniging draaiend te houden. Leden hebben invloed op het beleid van de vereniging via de algemene (leden)vergadering (ALV). Deze wordt doorgaans ten minste eenmaal per jaar gehouden; elk lid wordt daarvoor bij convocatie opgeroepen en is in de vergadering stemgerechtigd. Bij deze jaarlijkse ALV presenteert het bestuur de resultaten van de vereniging en nieuwe plannen. Ook legt het bestuur verantwoording af over het financieel beheer en wordt het bestuur ter zake gedechargeerd na controle (door een accountant of een kascommissie).

Zoals jullie zien komt er nog al het een en ander bij kijken, zo is het de taak van de leden om in deze vergadering de hoogte van de jaarlijkse contributie te bepalen. Ook zal er een bestuur voorgedragen worden waarover de leden moeten stemmen.

Daarbij ook het volgende: wij zijn nog opzoek naar een voorzitter die de tijd en motivatie heeft om BAGGER te leiden.
Ben je hierin ge´nteresseerd of wil je eerst wat extra informatie over wat het precies inhoud stuur dan een pb'tje naar mij of Haro.

Naast deze punten zullen we ook inhoudelijk zaken bespreken: welke en wat voor meetings willen we organiseren, hoe gaan we de promotie aanpakken, etc..

Van te voren is er ook de mogelijkheid om agendapunten naar mij op te sturen. Oftewel: dingen waarvan jij vindt dat ze moeten worden besproken. Deze punten zullen dan behandelen bij de ingekomen stukken.

Wanneer:
Vrijdag 4 mei, om 19.30.
Indien er teveel bezwaren zijn tegen deze datum kan de vergadering een week worden opgeschoven.

Waar:

Wij zoeken momenteel nog een locatie (het liefst in Groningen) voor deze vergadering. Als iemand hier zijn/haar kamer beschikbaar stelt wordt dat erg gewaardeerd, drinken en wat te eten wordt dan ook door BAGGER geregeld.
Als back-up is er de kamer van penningmeester Johannes in Beijum maar dan moeten mensen wel zelf een stoel meenemen.

Wie komen er zeker(en worden de eerste officiŰle BAGGER leden  ::wink::):
- marian
- Haro
- Johannes
- sandertheotaku
- BrokenPiece (indien Groningen)
- jatime
- Cerbus
- Ainslinn
- Twisted_Edge
- Usami Mariya
- Ravilik
- FSX
- warcow

« Laatst bewerkt op: mei 04, 2012, 12:16:25 am door Marian »

Johannes

• Koe Bertha
Re: Algemene ledenvergadering -> voozitter gezocht! <-
« Reactie #1 Gepost op: april 20, 2012, 02:58:02 pm »

Ik heb nog niks gepland, dus ik ben er bij!
« Laatst bewerkt op: april 20, 2012, 03:10:35 pm door Marian »

Barachem

• Commisaris van de Koning Friesland
  • Geslacht: Man
  • Meganisuto
« Reactie #2 Gepost op: april 20, 2012, 03:34:02 pm »

Zelf heb ik weliswaar geen interesse om officieel lid te worden, maar ik wil best aanbieden om het bij mij te houden als niemand anders een beter voorstel heeft.
Wellicht kan ik ook met wat ideeen helpen.
Ik heb wel het een en ander aan banken en stoelen.
Daarnaast zal het dan ook opgeruimd zijn i.v.m. mijn promotie de vrijdag ervoor.

Softijshamster

• Boerenbontservies
  • /)(^3^)(\
    • Mijn website
« Reactie #3 Gepost op: april 20, 2012, 08:03:21 pm »

Ik kan erbij zijn als het in Groningen is.  :)
Nienke de Ruiter
Voorzitter
Persoonlijke website

nightbringer

• Boer
  • A real fucking uguu~
« Reactie #4 Gepost op: april 20, 2012, 08:27:58 pm »

contributie XD

maar als er bijv : ergens een meet of een voorstelling is is het dan niet zo dat je daar entree voor vraagt om de kosten te compenseren.....

waarvoor is contributie dan nodig bij een actie ofzow is er meestal entree of een inzameling. tenzij je dat van te voren wil doen door die contributie maar dan betalen ze dus al van te voren terwijl ze niet eens weten wat er gaat gebeuren of of ze wel kunnen. dus leg dat deel eens even aan mij uit

een voorzitter is dat hetzelfde als een dictator / koning want tjah..
ik ben altijd op zoek naar macht. ik ben totaal ongeschikt,ben niet nobel ook nog vast aan mijn ouders.
en nog maals totaal ongeschikt en lui.. maar als niemand anders dictator wil spelen :D
dan neem ik dat graag op me XD. waarschijnlijk leid ik alles de verdoemenis in ;3

maar ik wil er ook best bij zijn ofzow XD... heb ik wel stemrecht XD
neko says nya~

jatime

• Stalknecht
  • gek zijn is lang zo gek nog niet
« Reactie #5 Gepost op: april 20, 2012, 10:25:16 pm »

ik heb zeker zin om de komen en lid te worden maar het voorzitterschap is em niet aan mij besteed.(ik ben per definitie lui etc.)
Dan nog iets anders :kan het een half uurtje later als het in groningen is? (want dan kan ik nog fatsoenlijk eten voordat ik op de trein stap)

Cerbus

• Master Boer
« Reactie #6 Gepost op: april 20, 2012, 11:41:30 pm »

Ik kom, hoe dan ook even langs.

Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Krimdawn

• Master Boer
« Reactie #7 Gepost op: april 20, 2012, 11:47:31 pm »

Nightbringer:
Citaat
waarvoor is contributie dan nodig

Dit is omdat we officieel een vereniging zijn, in het kort: wil je stem recht bij beslissingen en ALV's bijwonen, dan zal je lid moeten worden.

FSX

• Commisaris van de Koning Groningen
  • >:D
« Reactie #8 Gepost op: april 21, 2012, 04:14:11 pm »

Ik ga even nakijken of de gekozen datum en tijd goed uitkomen als ik weer thuis ben. Maar ik ben er waarschijnlijk wel.

mbigsmile

• Commisaris van de Koning Groningen
  • dat zou zo kunnen zijn
« Reactie #9 Gepost op: april 21, 2012, 08:35:22 pm »

ik kom misschien, ik weet het nog niet helemaal zeker

zelf stel ik mezelf niet aan als voorzitter vanwege het gebrek aan tijd
DON'T TRY THIS AT HOME

(╯░□░)╯︵ ┻━┻)

because we like flipping tables

Ainslinn

• Koe Bertha
« Reactie #10 Gepost op: april 22, 2012, 12:18:48 pm »

Ik kom ook. Ik wil zelfs mijn kamer aan bieden, woon in noord-Groningen en heb wel plaats voor zo'n 15 mensen (al heb ik maar stoelen/bank voor 7 personen)

pyupyupyu

• Boerenbontservies
  • ♪(┌・。・)┌
« Reactie #11 Gepost op: april 22, 2012, 02:31:43 pm »

Goed om te lezen dat er al aardig wat enthausiastme is. :)

Zelf heb ik weliswaar geen interesse om officieel lid te worden, maar ik wil best aanbieden om het bij mij te houden als niemand anders een beter voorstel heeft.
Wellicht kan ik ook met wat ideeen helpen.
Ik heb wel het een en ander aan banken en stoelen.
Daarnaast zal het dan ook opgeruimd zijn i.v.m. mijn promotie de vrijdag ervoor.

Hoeveel mensen kun jij ongeveer kwijt Barachem?

ik heb zeker zin om de komen en lid te worden maar het voorzitterschap is em niet aan mij besteed.(ik ben per definitie lui etc.)
Dan nog iets anders :kan het een half uurtje later als het in groningen is? (want dan kan ik nog fatsoenlijk eten voordat ik op de trein stap)

We beginnen om 19.30 vanwege de 2 minuten stilte op dodenherdenking. Als je niet eerder kunt komen dan is het niet anders maar als je om 8 uur aanbelt dan weet je waarom we je even buiten laten staan.  ::wink::

Ik kom ook. Ik wil zelfs mijn kamer aan bieden, woon in noord-Groningen en heb wel plaats voor zo'n 15 mensen (al heb ik maar stoelen/bank voor 7 personen)

Hmm dan hebben we een beetje hetzelfde probleem als bij Johannes, al is noord-Groningen al wel beter te doen dan Beijum  :).
Ik hou dit even in de gaten, bedankt alvast iig.

Vincent01NL

• Hunebedbouwer
  • Kawaii
« Reactie #12 Gepost op: april 22, 2012, 03:18:45 pm »

Ik denk niet dat ik het ga redden :/ Dus ik sla mooi over  ::duh::
Pipiru piru piru pipiru pi

Twisted_Edge

• Hunebedbouwer
  • Abunai Mod
    • Convention Survival Guide
« Reactie #13 Gepost op: april 22, 2012, 08:24:34 pm »

Ik denk dat ik dat wel ga redden. Ik kan IIG lid worden en meedenken voor promotie.

warcow

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: april 22, 2012, 10:43:16 pm »

Ik denk dat ik er wel bij kan zijn. Heb helaas geen geschikte locatie te bieden.
Pagina's: [1] 2 3 4   Omhoog