Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: BAGGER op de Koningsdag vrijmarkt  (gelezen 4728 keer)

Softijshamster

• Boerenbontservies
  • Geslacht: Vrouw
  • /)(^3^)(\
    • Mijn website
BAGGER op de Koningsdag vrijmarkt
« Gepost op: maart 08, 2015, 03:03:55 pm »

Nog niks te doen op Koningsdag?

BAGGER staat dit jaar weer met een kleedje op de koningsdag vrijmarkt in Groningen. Dus heb je nog behoefte aan goedkope tweedehands manga, anime, games, figures, of andere geeky spullen kom dan gerust langs bij ons kleedje! Wil je ook wat geld verdienen met je oude spulletjes? Kom dan gezellig bij ons staan! Maar dan moet je wel erg vroeg opstaan, om 7 uur staat het al bijna vol, dus dan moet je al klaar zitten met je kleedje!

Heb je spullen die je als donatie aan BAGGER wil geven? Dan hoef je niet zelf bij het kleedje te blijven zitten, maar dan verkoop ik de spullen en gaat de opbrengst naar BAGGER.

Waar?
We zullen hoogst waarschijnlijk weer een plekje zoeken op of vlak bij de Ubbo Emmiusstraat (vlak bij de Coffee United), en dus niet op de Ubbo Emmiussingel! Want op de singel is het koud.  ::tong::
Hier zie je het op Google maps: https://goo.gl/maps/UBMSU

Wanneer?
27 april vanaf 7 uur 'sochtends tot hoe laat je maar wilt.

Regels
De regels van de vrijmarkt kun je hier terug lezen: http://www.oranjegroningen.nl/vrijmarkt-page/

Wie doen er mee:
- Softijshamster verkoopt haar eigen spullen met eigen winst en verkoopt spullen voor BAGGER.
- Cerbus komt spulletjes brengen ter donatie aan BAGGER.
-
« Laatst bewerkt op: april 18, 2015, 02:06:47 pm door Softijshamster »
Nienke de Ruiter
Voorzitter
Persoonlijke website

Softijshamster

• Boerenbontservies
  • /)(^3^)(\
    • Mijn website
Re: BAGGER op de Koningsdag vrijmarkt
« Reactie #1 Gepost op: maart 30, 2015, 01:09:33 pm »

Check ook ons Facebook event voor de konignsdagmarkt! https://www.facebook.com/events/1445624125729614/

Ik heb mijn spullen al netjes ingepakt voor Koningsdag.  :) Bijna alles kost maar 1 of 2 euro, en er zijn zelfs gratis dingen bij!
Ik heb onder andere: manga boekjes, anime DVD's en videobanden, vechtsport instructieboeken, comics, games voor Wii, Playstation, PS2 en PC, en sweet lolita accessoires in de aanbieding.
Nienke de Ruiter
Voorzitter
Persoonlijke website

xMiinke

• Koe Bertha
  • 'Its not paranoia if they're really after you' -Me
« Reactie #2 Gepost op: april 27, 2015, 04:14:08 pm »

Ben nu thuis met twee anime posters (AoT en tokyo ghoul) maar ik heb jullie kleedje niet gevonden. Een vent vertelde me dat hij wist dat een van jullie in een pikachupak zat, en dat jullie dicht bij de coffee united stonden :( niet gevonden helaasss

Deze volle beurs gaat huilend naar huis XD
Ik heb veel te veel vrije tijd -_-

Barachem

• Commisaris van de Koning Friesland
  • Geslacht: Man
  • Meganisuto
« Reactie #3 Gepost op: april 27, 2015, 04:57:38 pm »

Ik heb jullie ook niet gevonden, wel Blood the Last Vampire en de eerste manga van Library Wars gekocht voor weinig.

Cerbus

• Master Boer
« Reactie #4 Gepost op: april 27, 2015, 10:04:07 pm »

Nienke en tabita waren op dezelfde plek aanwezig als vorig jaar, alleen nu iets korte tijd ( van 7:00 tot ongeveer 10:30) dit was omdat iedereen weg moest uit de straat en naar een andere plek toe verhuizen, dit was omdat het tot een calamiteitenroute was verklaard. Aangezien er bijna geen goede plekken meer waren, door deze (in mijn mening) zeer late melding, hebben nienke en Tabita er voor gekozen niet meer naar een nieuwe plek te verhuizen en daardoor besloten om de spullen op te ruimen en en nog een rondje over de markt te gaan.
« Laatst bewerkt op: april 27, 2015, 10:12:34 pm door Cerbus »

Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

c4ke

• Commisaris van de Koning Groningen
  • Teeheehee
« Reactie #5 Gepost op: april 28, 2015, 08:44:47 am »

Dat is wel balen zeg. Moet je ineens verkassen...en tja, dan is er natuurlijk nergens meer plek. -_-"

Iemand die wellicht ook een leuke, grote en natuurlijk goedbezochte vrijmarkten elders in het noorden kent? Misschien dat we een volgende keer ook in een andere plaats kunnen staan?

Ik ben nog bij een vrijmarkt in Drenthe geweest, maar er is gewoon weinig tot niets interessants te vinden dat aansluit bij wat ik zoek. Ben er wel klaar mee. ;-) Dus volgende keer ga ik gewoon spullen verkopen met jullie.
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED (。◕‿‿◕。)

adje

• Koe Bertha
  • Goeidedag eem'
« Reactie #6 Gepost op: april 28, 2015, 08:45:14 pm »

dat is niet zo leuk in Leeuwarden hebben ze vaste plekken waar je mag staan!

Krimdawn

• Master Boer
« Reactie #7 Gepost op: mei 02, 2015, 08:20:12 pm »

Jammer, hadden ze van te voren wel kunnen weten natuurlijk! (echter last minute of niet, ze hebben wel een punt!)

Softijshamster

• Boerenbontservies
  • /)(^3^)(\
    • Mijn website
« Reactie #8 Gepost op: mei 05, 2015, 05:00:48 pm »

We mogen iig ook onze tweedehands manga en zo verkopen op de Stripmanifestatie in Drachten. En ik had toch nog een 10tje verdient op koningsdag. Ik wacht ff af tot na de stripmanifestatie en dan maak ik het geld weer als donatie over aan BAGGER.
Nienke de Ruiter
Voorzitter
Persoonlijke website

Pagina's: [1]   Omhoog