Hoi allemaal! Ik ben Pien, 24 jaar, en woon in Drogeham samen met m'n partner, kat, en papegaai.
Heb Bagger vorig jaar ontdekt op de Animecon, leek me wel interessant (maar ook eng), maar het was weer wat in de vergetelheid geraakt. Dit jaar weer naar de Animecon gegaan, en een "Oja!" moment gehad.
Ik ben extreem verlegen en maak daardoor moeilijk contact met mensen (heb dus ook geen vrienden), vind zelfs praten via aan forum doodeng. Maar! Nadat ik bij een aantal andere introducties las van andere mensen dat die ook hetzelfde probleem hebben, durfde ik het toch wel aan om mezelf voor te stellen.
Ik ben gek op anime, vind ook veel genres leuk. Als je je verveelt kun je wel even op m'n MyAnimeList kijken, ik heet daar Emphxyron.
Gamen vind ik ook leuk, al probeer ik daar de laatste jaren wat afstand van te nemen na iets teveel Guild Wars en WoW enzo. Ben nu wel wat bezig op m'n 3DS met Kirby. :P
Andere hobbies/interesses/blah zijn tuinieren, klussen, fotografie, haken, borduren, Muziek! en hardlopen (al ligt dat nu even stil vanwege een booboo). Oh, en ben er afgelopen weekend bij de Animecon achter gekomen dat gundam robotjes in elkaar knutselen ook erg leuk is

Volgens mij heb ik nu wel genoeg gerateld, maar als je nog wat wilt weten, vraag gerust!