Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Aangenaam :3  (gelezen 5203 keer)

Pien

• Stadjer
  • Geslacht: Vrouw
  • El psy congroo.
Aangenaam :3
« Gepost op: juni 13, 2016, 11:58:27 am »

Hoi allemaal! Ik ben Pien, 24 jaar, en woon in Drogeham  samen met m'n partner, kat, en papegaai.
Heb Bagger vorig jaar ontdekt op de Animecon, leek me wel interessant (maar ook eng), maar het was weer wat in de vergetelheid geraakt. Dit jaar weer naar de Animecon gegaan, en een "Oja!" moment gehad.
Ik ben extreem verlegen en maak daardoor moeilijk contact met mensen (heb dus ook geen vrienden), vind zelfs praten via aan forum doodeng. Maar! Nadat ik bij een aantal andere introducties las van andere mensen dat die ook hetzelfde probleem hebben, durfde ik het toch wel aan om mezelf voor te stellen.
Ik ben gek op anime, vind ook veel genres leuk. Als je je verveelt kun je wel even op m'n MyAnimeList kijken, ik heet daar Emphxyron.
Gamen vind ik ook leuk, al probeer ik daar de laatste jaren wat afstand van te nemen na iets teveel Guild Wars en WoW enzo. Ben nu wel wat bezig op m'n 3DS met Kirby. :P
Andere hobbies/interesses/blah zijn tuinieren, klussen, fotografie, haken, borduren, Muziek! en hardlopen (al ligt dat nu even stil vanwege een booboo). Oh, en ben er afgelopen weekend bij de Animecon achter gekomen dat gundam robotjes in elkaar knutselen ook erg leuk is :)
Volgens mij heb ik nu wel genoeg gerateld, maar als je nog wat wilt weten, vraag gerust!

Barachem

• Commisaris van de Koning Friesland
  • Geslacht: Man
  • Meganisuto
Re: Aangenaam :3
« Reactie #1 Gepost op: juni 14, 2016, 10:23:01 am »

Welkom bij BAGGER!

Poerak

• Global Moderator
  • Veenlijk
  • Penningmeister
« Reactie #2 Gepost op: juni 16, 2016, 02:16:47 pm »

Welkom Pien!

Mocht je ooit zin hebben voor een babbeltje, iedereen is hier doodeng, dus vooral niet tegen praten  ::devlish::
Maar alle gekte opzij, ik weet hoe moeilijk het is, en mocht je iemand nodig hebben, ik hang ook te veel achter mijn computer! Speel ook teveel games, en net zoals jouw probeer ik keihard te minderen, want er is zoveel meer in het leven.

Want van muziek vind je leuk? Want ook daar zijn flink wat genres in.
Heb je de warcraft film al gezien, want ik heb gehoord dat ie best wel "meh" is... (jammer)
OOOW, en heb je zin om naar de zomermeet te komen!?

Groetjes,
Poerakje

Contacteer mij op: poerak@outlook.com

Cerbus

• Master Boer
« Reactie #3 Gepost op: juni 16, 2016, 05:45:26 pm »

Welkom bij bagger.
Leuk om te weten dat ik en me nichtje niet de enige anime fans in drogeham zijn.
al woon ik sinds 2 jaar pas weer in me geboortedorp.

Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

ElektroNeko

• Commisaris van de Koning Friesland
  • Heeft in de winter nog last van haar hikikomoritus
« Reactie #4 Gepost op: juni 21, 2016, 11:12:22 am »

Welkom bij BAGGER! Luister niet te veel naar Poerak's geratel, je hoeft niet bang voor ons te zijn ^^;

Scizor

• Klaploper
  • Overwatch For The Win !!!!!! :D
    • Instagram
« Reactie #5 Gepost op: juni 29, 2016, 03:56:46 am »

Welkom    en cool ik heb eerder  wat jaren geleden wow en guildwars gedaan , maar guildwars lang niet zo veel haha  , omdat blizzard echt zulke goeie games maakt   warcraft , starcraft  , Wow , Diablo  en ook nog eens  overwatch  ::yess:: ::yess:: ::yess:: ::cheerlie:: :D
(>^_^)> Tadaaa <(^_^<)
---------------------------
Scizor
--------------

Softijshamster

• Boerenbontservies
  • /)(^3^)(\
    • Mijn website
« Reactie #6 Gepost op: juli 14, 2016, 08:11:19 pm »

Hoi Pien! Welkom! Kom je zaterdag ook naar de zomermeet?
Nienke de Ruiter
Voorzitter
Persoonlijke website

Pagina's: [1]   Omhoog