Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Uit Den Ouden Doosch [Anime/Game/Hobby (retro) meet ivm BAGGER 10-jarig bestaan]  (gelezen 2846 keer)

Barachem

• Commisaris van de Koning Friesland
  • Geslacht: Man
  • Meganisuto

Uit Den Ouden Doosch

Ik heb de afgelopen tijd best opgelet op wat otakumenschen bij BAGGER zoal aan oudere anime gekeken hadden en het is teleurschtellend dat er zo weinig kennis van goede oude anime van vroegah is.
Dat is edoch wel begrijpelijk alhoewel erg jammer, want menig goede edelsteen is in den ouderdom verborgen.

Ineens had den Barachem een fantastisch idee voor een meet, een meet waarin goede anime van voor het ontstaansjaar van BAGGER [2006] getoond wordt, om den jongen generaties van uitbreiding in goede animeschmaakpaletten te voorzien.

Daarnaascht ook de mogelijkheid om ouden schpellen fyschiek en ook games via een [als ie nog werkt] CRT monitor te schpelen.
Ook is tekenen een hobby van voor 2006 ;), dus die mag zekers.

Wat de anime betreft stel ik voor om voor titels te gaan die zowel op zijn minst goed zijn en daarnaast voor zoveel mogelijk otakumenschen zo onbekend als mogelijk zijn.
Om zoveel mogelijk aan dit doel te voldoen, is het een goed idee om een lijst te maken van goede oude anime te maken die iedereen zo min mogelijk kent.
Dus ik en ieder ander die mee doet noemt in een veranderbare post de anime van voor 2006 die hij/zij voorstelt en ook een lijst van goede anime die hij/zij voorstelt.
Ik op mijn beurt hou ook bij welke anime genoemd worden en hoeveel mensen die al gezien hebben.

Voor de rest mag iedereen leuke anime/manga/spellen/games van voor 2006 meenemen zodat we er allemaal van kunnen genieten.

De meet-data: Zelf heb ik de volgende data beschikbaar: 19/20 of 26/27 November of 10/11 December.
Hoe eerder hoe beter, dus geef aan welke data je kunt komen.

De meet tijd: 12:00 - 23:00, lijkt me ruim en redelijk.

Kwa eten: Bij mij thuis kun je niks koken of opwarmen, dat wordt een logistische ramp.
Wel kun je eten zelf menemen, eten bestellen of uit eten gaan in hartje Groningen, ik woon in het centrum ervan.
Wel is het handing om wat te drinken en snacks mee te nemen, zelf koop ik ook wat, heb genoeg thee voor liefhebbers.

Entreekosten: Geen, neem wat in anime geïnteresseerde mensen mee als ze mee willen [ledenwervingsactie voor BAGGER *WINK* *WINK*].

Personenlimiet: 10, maar meer is volgens mij te regelen, ik heb geen problemen met staan.

Plaats: Gelkingestraat 9a te Groningen.

Mijn anime suggesties:
Cowboy Bebop
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
Windy Tales
Azumanga Daiou
Starship Girl Yamamoto Youkou
Martian Successor Nadesico

Anime bekendheids ranglijst:

Bezoekerlijst:
1. Barachem
2.