Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Abunai; the aftertalk  (gelezen 8987 keer)

Santje

• Betsie het schaap
  • Geslacht: Vrouw
  • Yaoi Princess
    • Mijn Tekkies :)
Re: Abunai; the aftertalk
« Reactie #15 Gepost op: oktober 09, 2007, 06:23:38 pm »

Het was zo leuk!! x33 het vloog idd zoooo snel voorbij, niet normaal gewoon. Ik heb het weer onwijs naar mn zin gehad xD Alleen was in de tent slapen ontzettend koud en de wc's waren le poop! Runie en ik weigerden er naar de wc te gaan... xD Maar het "slapen" in de tent was wel heel gezellig. En leuke complimentjes gekregen over mn jurkje, yay!! ^_^ Ik kan nu al niet meer wachten tot de volgende keer en Animecon... >:3  Fotos enzo zijn tof! =D -gaat allemaal bekijken-
Cloud x Zack is so not wack! <3<3<3

Kriggy

• Koe Bertha
  • Gundam freak
« Reactie #16 Gepost op: oktober 10, 2007, 08:35:36 pm »

twas men 2de abunai, en weer erg leuk. helaas dat ik vrijdag last had van een barstende koppijn. voor de rest vant weekend wat rondgelopen, rondgekeken, inkopen gedaan natuurlijk, en oa naar de AMV competitie op zondag geweest en zo

volgend jaar maar weer  :)

runa

• Stalknecht
    • I call it: my lj XD
« Reactie #17 Gepost op: oktober 10, 2007, 11:15:19 pm »

ik vond het vet kut! ik was alweer nuchter voordat ik abunai binnen was *lacht heel hard* XD

nee het was vet tof <3
en indeed de wc's opt camping terrein waren eng XD

Twisted_Edge

• Hunebedbouwer
  • Geslacht: Man
  • Abunai Mod
    • Convention Survival Guide
« Reactie #18 Gepost op: oktober 11, 2007, 01:27:35 pm »

Porta-potties zijn geen pretje IDD. Volgend jaar maar kijken naar een ander model denk ik XD

Ik heb helemaal geen kans gehad om met de meesten van jullie te kunnen praten. Ik rende van de ene kant van het vrijhof naar de andere en ook naar de andere locaties... I soooooooooooooo need an assistant... Of een supergopher... We'll see...

Zaterdagavond+zondag waren op zich wel relaxed...

Haro

• Administrator
  • Boerenbontservies
  • MPM smeerolie!
    • BAGGER
« Reactie #19 Gepost op: oktober 11, 2007, 03:06:22 pm »

Haha ik vond Abunai weer als vanouds leuk ^__^ Ik heb me super vermaakt en als gopher zijnde hoefde ik mij niet te storen aan de wachtrijen overal XD. En ik wist niet dat Klootviool meedeed aan de noodleslurping :O Heb het alleen in 2004 of 5 gezien, maarrehh: respect!
Hmm mijn converslag dan maar (goh dat is alweer lang geleden dat ik zoiets heb getypt)
De drie dagen voor de con heb ik overigens doorgebracht met non-stop mijn Meer kostuum afmaken 0.o Donderdag avond gopher meeting.
Vrijdag: ik werd wakker in kamer 5 van Calslaan 11-2 op de campus te Enschede. Na 12 uur loop ik naar de vrijhof om hopelijk het gopherschedule te zien en mijn gopherbadge, bandje en t-shirt in ontvangst te nemen. Niet dus XD. Omdat ik vrij snel weer terug moet krijg ik alleen de badge en ga ik terug naar 'huis'. Daar kleed ik mij om in mijn cosplay, Meer Campbell! Na meer dan een jaar eindelijk weer eens een nieuw cosplay kostuum aan :). Om 15 uur begon meteen mijn shift in de foyer en daar heb ik drie uur lang zitten kijken naar hoe andere mensen aan het DDR'en waren XD. En 1 keer heb ik iemand gepoked dat-ie het scherm niet mocht fotograferen. Na mijn shift meteen terug naar de Calslaan om te eten, vervolgens weer haasten naar de rehearsals voor de Fashion show! Heel even rondgeparadeerd voordat de echte competitie begon. Ik was supernerveus maar ik vond het heel leuk om te doen! En ik ben heel erg blij voor Diana en Marian XD  :) Daarna fotoshoot, dode voeten en een beetje ronddralen over de con. Niet heel veel slaap gehad die nacht XD.
Zaterdag: Om 10 uur aanwezig voor ontbijt (rij skippen, yay!) en daarna heb ik eindelijk beide dealerrooms kunnen bestormen :). Ik heb 1 SHUFFLE poppetje gekocht, een Utena poster bij de bring&buy en een Full Metal Panic kaartenset ^_^ eventjes gekletst met de lui van Jpop. Vervolgens had ik van 12 tot 15 een infobalie shift, veel vermiste voorwerpen opgegeven e.d. En lekker Abunai birthdaycake mogen eten :9! Na de shift nog wat rondgelopen, dealerroom gestalkt, etc. Met mensen gekletst ^___^. Die avond heb ik aan de calslaan lekker Pizza gegeten en daarna.. deed ik nog meer leuke dingen! Yay! En ik heb even bijgesprongen in de keuken van het theatercafe waar een gebrek aan gophers was. Smerig werk! XD. Die avond nog minder slaap gehad!
Zondag: Om 10 uur was ik aanwezig voor ontbijt en voor het maid cafe dat uiteindlijk pas om 12 uur ipv 11 uur begon. Kostuums gepast die oorspronkelijk van cosplayjurylid Diana waren XD en dus veel te smal! Maar goed. Beetje rondgelol'd met de andere maids voordat deze alternatieve gophershift begon. Het was leuk om te doen, maar helaas was het veel te druk :(. Ik heb maar 4 of 5 tafels kunnen serveren in totaal. Wel heb ik aan een paar jongens mopjes verteld XD. Ze vonden het nog leuk ook haha. Maid zijn was wel leuk, durfde alleen niet zo extreem onderdanig te doen XD. Maar gelukkig waardeerden onze 'masters' het wel.  ::wink:: Na het maid cafe heb ik nogmaals de dealerroom bestormd, deze keer samen met Bas :). Ik heb nog een shuffle figure gekocht ennn een Bokusatsu Tenshi Dokuro-Chan figure. Oh, en drie Full Metal Panic! manga (vol 4, 5, 7). 6 en 8+ ontbreekt nu nog XD in mijn collectie. Die dag heb ik nog wat meer gekletst, afscheid genomen, Ending ceremony met briljante Kill Bill act gezien en daarna lekker gegeten in het Theatercafe zelf. En toen doei gezegd tegen iedereen  T_T

Ik vond Abunai echt weer veel leuker dan vorig jaar :) Ik heb mij heel erg vermaakt en ook het cosplayen als Meer en als Maid vond ik heel erg leuk om te doen. Ik heb weer erg zin in de conventies volgend jaar en lijd nu ook aan een zware after-con depressie. XD!
En two thumbs up for Twisted en Shadow Guyver en hun harde werk! Hoewel alle stafleden het natuurlijk zwaar hebben gehad, maar die zijn hier niet lid! XD

Met dank aan het oneindige talent van Petra aka Pet-Pet.

Swenker

• Veenlijk
  • jaja zeer hoge grafische kwaliteit
« Reactie #20 Gepost op: oktober 11, 2007, 08:42:45 pm »

Roronoa_Yuna jij dacht dat jij het koud had in de tent?
ik had gopher shift op de camping ik had geen beschutting dat is pas koud.
verder heb ik wel veel lol gehad. en heb een stalker opgelopen die mijn cosplay helemaal geweldig vond.
ik kreeg van haar iets van 10 glomps  ::bok::.

ps: ik heb in mijn eigen bed mogen slapen en was helmaal neit zo moe  :p
Raare jongens die romeinen.
Boys don't grow up we get more expensive toys^_^
ORKZ IZ MADE 4 ROKKIN!!

Kaitou

• Agrarisch medewerker
    • cosplay :D
« Reactie #21 Gepost op: oktober 13, 2007, 05:23:44 pm »

@Roronoa_Yuna Dank je :P ook namens mijn ma ^^

Abunai was erg zeer gaaf, ik heb nog steeds ontwenningsverschijnselen .... ik mis iedereen zo T_T
Wel jammer waren de wachttijden.... maar ok dat weegt niet op tegen het toffe weekend:)

klootviool

• Koe Bertha
« Reactie #22 Gepost op: oktober 14, 2007, 01:50:49 pm »

ik vond abunaii echt gaaf. Ik heb toffe spullen kunnen kopen, weer mensen kunnen ontmoeten, en mijn bek kunnen verbranden maar ik wil de mensen bedanken van bagger die mij hebben geholpen met aaanmoediging op de con met het noodleslurping :) :)
volgende keer ga ik echt wel weer naar een  ::yess:: ::yess::
dit is mijn handtekening

Roronoa_Yuna

• Koe Bertha
« Reactie #23 Gepost op: oktober 15, 2007, 05:13:32 pm »

Hier is een verslag van rtvoost over abunai. Ongeveer na 7 minuten komt het. Misschien zie je je zelf wel  ::yess::

http://rtvoost.nl/media/?uitz=51109&id=63

Rurouni

• Stalknecht
  • slave 001
« Reactie #24 Gepost op: oktober 15, 2007, 11:03:21 pm »

OMG japan-o-fielen -_-; als je een nieuws item er van wil maken verdiep je er dan ook een beetje in.

heb trouwens een hele vette foto van mij gevonden :P was zaterdag avond met de suicide hug squad :P http://picasaweb.google.com/jasper.japan/Abunai2007/photo#5119711764890391458
« Laatst bewerkt op: oktober 15, 2007, 11:13:43 pm door Rurouni »
Splee.

runa

• Stalknecht
« Reactie #25 Gepost op: oktober 16, 2007, 01:28:32 pm »

omg yesh ich bin ein japan-o-fiel

Blok

• Boer
  • FUN THE FUN THE FUN
« Reactie #26 Gepost op: oktober 16, 2007, 02:55:02 pm »

. . . waarom klinkt dat alsof we een minderjarig Japan verkracht hebben..?
[ I had a dream I lived next door to me, and what I saw was pure insanity ]

runa

• Stalknecht
« Reactie #27 Gepost op: oktober 16, 2007, 10:32:32 pm »

I know daar had ik het net ook nog met niinii over XD
Pagina's: 1 [2]   Omhoog