Haha ik vond Abunai weer als vanouds leuk ^__^ Ik heb me super vermaakt en als gopher zijnde hoefde ik mij niet te storen aan de wachtrijen overal XD. En ik wist niet dat Klootviool meedeed aan de noodleslurping :O Heb het alleen in 2004 of 5 gezien, maarrehh: respect!
Hmm mijn converslag dan maar (goh dat is alweer lang geleden dat ik zoiets heb getypt)
De drie dagen voor de con heb ik overigens doorgebracht met non-stop mijn Meer kostuum afmaken 0.o Donderdag avond gopher meeting.
Vrijdag: ik werd wakker in kamer 5 van Calslaan 11-2 op de campus te Enschede. Na 12 uur loop ik naar de vrijhof om hopelijk het gopherschedule te zien en mijn gopherbadge, bandje en t-shirt in ontvangst te nemen. Niet dus XD. Omdat ik vrij snel weer terug moet krijg ik alleen de badge en ga ik terug naar 'huis'. Daar kleed ik mij om in mijn cosplay, Meer Campbell! Na meer dan een jaar eindelijk weer eens een nieuw cosplay kostuum aan

. Om 15 uur begon meteen mijn shift in de foyer en daar heb ik drie uur lang zitten kijken naar hoe andere mensen aan het DDR'en waren XD. En 1 keer heb ik iemand gepoked dat-ie het scherm niet mocht fotograferen. Na mijn shift meteen terug naar de Calslaan om te eten, vervolgens weer haasten naar de rehearsals voor de Fashion show! Heel even rondgeparadeerd voordat de echte competitie begon. Ik was supernerveus maar ik vond het heel leuk om te doen! En ik ben heel erg blij voor Diana en Marian XD

Daarna fotoshoot, dode voeten en een beetje ronddralen over de con. Niet heel veel slaap gehad die nacht XD.
Zaterdag: Om 10 uur aanwezig voor ontbijt (rij skippen, yay!) en daarna heb ik eindelijk beide dealerrooms kunnen bestormen

. Ik heb 1 SHUFFLE poppetje gekocht, een Utena poster bij de bring&buy en een Full Metal Panic kaartenset ^_^ eventjes gekletst met de lui van Jpop. Vervolgens had ik van 12 tot 15 een infobalie shift, veel vermiste voorwerpen opgegeven e.d. En lekker Abunai birthdaycake mogen eten :9! Na de shift nog wat rondgelopen, dealerroom gestalkt, etc. Met mensen gekletst ^___^. Die avond heb ik aan de calslaan lekker Pizza gegeten en daarna.. deed ik nog meer leuke dingen! Yay! En ik heb even bijgesprongen in de keuken van het theatercafe waar een gebrek aan gophers was. Smerig werk! XD. Die avond nog minder slaap gehad!
Zondag: Om 10 uur was ik aanwezig voor ontbijt en voor het maid cafe dat uiteindlijk pas om 12 uur ipv 11 uur begon. Kostuums gepast die oorspronkelijk van cosplayjurylid Diana waren XD en dus veel te smal! Maar goed. Beetje rondgelol'd met de andere maids voordat deze alternatieve gophershift begon. Het was leuk om te doen, maar helaas was het veel te druk :(. Ik heb maar 4 of 5 tafels kunnen serveren in totaal. Wel heb ik aan een paar jongens mopjes verteld XD. Ze vonden het nog leuk ook haha. Maid zijn was wel leuk, durfde alleen niet zo extreem onderdanig te doen XD. Maar gelukkig waardeerden onze 'masters' het wel.

Na het maid cafe heb ik nogmaals de dealerroom bestormd, deze keer samen met Bas

. Ik heb nog een shuffle figure gekocht ennn een Bokusatsu Tenshi Dokuro-Chan figure. Oh, en drie Full Metal Panic! manga (vol 4, 5, 7). 6 en 8+ ontbreekt nu nog XD in mijn collectie. Die dag heb ik nog wat meer gekletst, afscheid genomen, Ending ceremony met briljante Kill Bill act gezien en daarna lekker gegeten in het Theatercafe zelf. En toen doei gezegd tegen iedereen

Ik vond Abunai echt weer veel leuker dan vorig jaar

Ik heb mij heel erg vermaakt en ook het cosplayen als Meer en als Maid vond ik heel erg leuk om te doen. Ik heb weer erg zin in de conventies volgend jaar en lijd nu ook aan een zware after-con depressie. XD!
En two thumbs up for Twisted en Shadow Guyver en hun harde werk! Hoewel alle stafleden het natuurlijk zwaar hebben gehad, maar die zijn hier niet lid! XD